Med ett förenklat uttryck och en tydlig grafisk profil ska den nya webben underlätta för besökaren. Mycket tid och tanke har gått till att bygga upp sidan på ett sätt som gör att både nya- och befintliga kunder lätt ska kunna hitta den information de söker.
Kan man undvika impulser, gissningar och känslobaserade beslut på jobbet blir fabriken än mer effektiv. Det är övertygelsen i vilket Good Solutions har sin grund. Genom att skala av och kundanpassa den nylanserade webbsidan lyfts vikten av relevant fakta således fram ännu tydligare.
Lanseringen som skedde förra veckan är ett sätt att konkretisera Good Solutions koncept och erbjudande ytterligare. På så sätt kan man ge besökaren rätt känsla direkt, vilket i sin tur hoppas resultera i fler nya kunder.
Även befintliga kunder kommer att uppleva en positiv skillnad. Det nya gränssnittet är anpassat för att enkelt kunna navigera sig fram till nyheter, support och uppdateringar.
– Vi vill att webben ska fungera som en spegling av oss och vår produkt, som ju bygger på att underlätta och optimera vardagen för andra. För att ge ett trovärdigt intryck måste det också genomsyra allt vi själva gör, säger Mikael Persson, VD på Good Solutions.